نمایه نویسندگان

آ

  • آقاصفری، پروانه تبیین استلزام های مبانی نظری رویکرد فرافرهنگی (زبان انگلیسی به منزله زبان بین المللی ) در فلسفه برنامه درسی رسمی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 279-310]

ا

  • احمدی، پروین کاربرد تلفیق در برنامه های درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه سنتز پژوهی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 237-278]
  • احمدی، طارهره کاربرد تلفیق در برنامه های درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه سنتز پژوهی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 237-278]
  • احمدی، فاطمه زهرا طراحی برنامه آموزشی ویژه پرورش ادراک زیبایی شناختی دانشجو معلمان با رویکرد تعلیم و تربیت گفت و شنودی وتکیه بر تکالیف یادگیری آرتاگرافیک [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 357-394]
  • ادیب، یوسف بررسی فرایند مقاومت معلمان دوره ابتدایی در برابر برنامه درسی رسمی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 373-408]
  • اسدی، امیراسماعیل مطالعه و ارائه الگوی مفهومی و کاربردی استارت آپ های دانش آموزی در برنامه درسی دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 409-450]
  • اسدی، عباس تدوین چارچوب برنامه درسی سواد رسانه ای در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه صاحبنظران [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 311-344]
  • اسدیان، سیروس انعکاس مهارت های نرم در برنامه درسی رشته کامپیوتر شاخه کار و دانش (گرایش طراحی و توسعه صفحات وب) [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 345-372]
  • اسکندری، حسین آموزش و یادگیری در کلاس‌های چندپایه: چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 49-88]
  • اعلامی، فرنوش مطالعه و ارائه الگوی مفهومی و کاربردی استارت آپ های دانش آموزی در برنامه درسی دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 409-450]
  • افهمی، رضا اثربخشی شیوه های تدریس قصه‌گویی و نمایش خلاق مشارکتی بر یادگیری مفاهیم میراث ناملموس موزه توسط دانش‌آموزان دبستانی [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 427-474]
  • اکبری، احمد واکاوی و تبیین  ابعاد و مولفه‌های برنامه درسی لایه‌ای در راستای دانش‌آموز-محوری [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 245-288]
  • امام جمعه، سید محمدرضا طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی ریاضی دبستان مبتنی بر رویکرد شناختی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 13-48]
  • امینی فر، الهه طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسئله محور در درس ریاضی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 9-48]

ب

  • بازگیر، تهمینه تحلیل تجارب معلمان در اجرای‌ برنامه‌‌ درسی هنر در بستر آموزش مجازی دوره اول ابتدایی [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 89-128]
  • برخورداری، رمضان تبیین استلزام های مبانی نظری رویکرد فرافرهنگی (زبان انگلیسی به منزله زبان بین المللی ) در فلسفه برنامه درسی رسمی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 279-310]
  • برنا خواجه، مظاهر بررسی فرایند مقاومت معلمان دوره ابتدایی در برابر برنامه درسی رسمی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 373-408]
  • بهاءلو هوره، کبری دانش‌های مورد نیاز آموزشگران ریاضی جهت آماده‌سازی معلمان ابتدایی آینده برای تدریس ریاضی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 49-90]

پ

  • پاکدامن، فرزانه بررسی جایگاه قومیت و تجارب زیسته قومیتی دانش آموزان در برنامه های درسی متوسطه اول ایران [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 319-356]

ت

  • تقویان، ناصرالدین علی تبیین استلزام های مبانی نظری رویکرد فرافرهنگی (زبان انگلیسی به منزله زبان بین المللی ) در فلسفه برنامه درسی رسمی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 279-310]
  • تقی زاده، محسن عناصر و مؤلفه ‫های الگوی برنامه درسی مبتنی بر عمل در آموزش عالی (مطالعه موردی رشتۀ علوم تربیتی) [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 119-162]

ح

  • حبیبی، حمدالله بررسی فرایند مقاومت معلمان دوره ابتدایی در برابر برنامه درسی رسمی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 373-408]
  • حسینی خواه، علی مطالعه و ارائه الگوی مفهومی و کاربردی استارت آپ های دانش آموزی در برنامه درسی دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 409-450]

خ

  • خسروی بابادی، علی اکبر بررسی جایگاه قومیت و تجارب زیسته قومیتی دانش آموزان در برنامه های درسی متوسطه اول ایران [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 319-356]

د

  • داداشی، سهیلا تحلیل تجارب معلمان در اجرای‌ برنامه‌‌ درسی هنر در بستر آموزش مجازی دوره اول ابتدایی [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 89-128]
  • دهقانی، مرضیه واکاوی تجارب معلمان دوره‌ ابتدایی از آموزش مجازی در زمان شیوع ویروس کرونا: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 163-204]
  • دوایی، مهدی بررسی جایگاه قومیت و تجارب زیسته قومیتی دانش آموزان در برنامه های درسی متوسطه اول ایران [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 319-356]

ر

  • رشیدی، بهار سنتز پژوهشی آسیب‌های نظام آموزشی مدارس استعدادهای درخشان و ارائه الگوی شاخص‌های ارتقاء برنامه‌درسی: مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 205-236]
  • رضازاده، حمیدرضا طراحی برنامه آموزشی ویژه پرورش ادراک زیبایی شناختی دانشجو معلمان با رویکرد تعلیم و تربیت گفت و شنودی وتکیه بر تکالیف یادگیری آرتاگرافیک [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 357-394]
  • رضازاده، حمیدرضا بررسی جایگاه قومیت و تجارب زیسته قومیتی دانش آموزان در برنامه های درسی متوسطه اول ایران [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 319-356]
  • رمضی، فریدون طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسئله محور در درس ریاضی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 9-48]

ز

  • زادشیر، محبوبه طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی ریاضی دبستان مبتنی بر رویکرد شناختی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 13-48]
  • زارعی، سمیه انعکاس مهارت های نرم در برنامه درسی رشته کامپیوتر شاخه کار و دانش (گرایش طراحی و توسعه صفحات وب) [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 345-372]
  • زمانی، بی بی عشرت تدوین چارچوب برنامه درسی سواد رسانه ای در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه صاحبنظران [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 311-344]

س

  • سبزه، بتول تحلیل تجارب معلمان در اجرای‌ برنامه‌‌ درسی هنر در بستر آموزش مجازی دوره اول ابتدایی [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 89-128]
  • سرمدی، محمدرضا چیستی مبانی فلسفی تدریس در راهبردهای یاددهی-یادگیری [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 91-118]
  • سوسهابی، پری طراحی مدلی برای برنامه درسی آموزش فلسفه به کودکان پیش از دبستان(3 تا 5 سال) [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 289-318]

ش

  • شانه ساززاده، احمد شناسایی مؤلفه‌های اشتغال‌پذیری دانش‌آموختگان رشته مهندسی عمران: روایت قابلیت‌های مبنایی از دیدگاه کارفرمایان [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 171-206]
  • شرفی، سکینه واکاوی و تبیین  ابعاد و مولفه‌های برنامه درسی لایه‌ای در راستای دانش‌آموز-محوری [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 245-288]
  • شریفیان، فریدون عناصر و مؤلفه ‫های الگوی برنامه درسی مبتنی بر عمل در آموزش عالی (مطالعه موردی رشتۀ علوم تربیتی) [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 119-162]
  • شریفیان، فریدون شناسایی مؤلفه‌های اشتغال‌پذیری دانش‌آموختگان رشته مهندسی عمران: روایت قابلیت‌های مبنایی از دیدگاه کارفرمایان [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 171-206]
  • شیوندی چلیچه، کیوان طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسئله محور در درس ریاضی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 9-48]

ص

  • صادقی، زهرا واکاوی تجارب معلمان دوره‌ ابتدایی از آموزش مجازی در زمان شیوع ویروس کرونا: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 163-204]
  • صفی پور، اعظم اثربخشی شیوه های تدریس قصه‌گویی و نمایش خلاق مشارکتی بر یادگیری مفاهیم میراث ناملموس موزه توسط دانش‌آموزان دبستانی [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 427-474]

ع

  • عابدی، احمد سنتز پژوهشی آسیب‌های نظام آموزشی مدارس استعدادهای درخشان و ارائه الگوی شاخص‌های ارتقاء برنامه‌درسی: مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 205-236]
  • عارفی، محبوبه دانش‌های مورد نیاز آموزشگران ریاضی جهت آماده‌سازی معلمان ابتدایی آینده برای تدریس ریاضی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 49-90]
  • عراقیه، علیرضا طراحی مدلی برای برنامه درسی آموزش فلسفه به کودکان پیش از دبستان(3 تا 5 سال) [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 289-318]
  • عصاره، علیرضا طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی ریاضی دبستان مبتنی بر رویکرد شناختی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 13-48]
  • عصاره، علیرضا طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسئله محور در درس ریاضی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 9-48]
  • عصاره، علیرضا طراحی برنامه آموزشی ویژه پرورش ادراک زیبایی شناختی دانشجو معلمان با رویکرد تعلیم و تربیت گفت و شنودی وتکیه بر تکالیف یادگیری آرتاگرافیک [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 357-394]

غ

  • غریب پور، گلبرگ طراحی برنامه آموزشی ویژه پرورش ادراک زیبایی شناختی دانشجو معلمان با رویکرد تعلیم و تربیت گفت و شنودی وتکیه بر تکالیف یادگیری آرتاگرافیک [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 357-394]
  • غلام‌آزاد، سهیلا طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی ریاضی دبستان مبتنی بر رویکرد شناختی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 13-48]
  • غلام‌آزاد، سهیلا اجرای برنامه‌درسی ریاضی دوره اول ابتدایی: چالش‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 395-426]

ف

  • فتجی واجارگاه، کوروش دانش‌های مورد نیاز آموزشگران ریاضی جهت آماده‌سازی معلمان ابتدایی آینده برای تدریس ریاضی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 49-90]
  • فلاح مهنه، تورج واکاوی و تبیین  ابعاد و مولفه‌های برنامه درسی لایه‌ای در راستای دانش‌آموز-محوری [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 245-288]

ق

  • قائدی، یحیی طراحی مدلی برای برنامه درسی آموزش فلسفه به کودکان پیش از دبستان(3 تا 5 سال) [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 289-318]

ک

  • کیان، مرجان اثربخشی شیوه های تدریس قصه‌گویی و نمایش خلاق مشارکتی بر یادگیری مفاهیم میراث ناملموس موزه توسط دانش‌آموزان دبستانی [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 427-474]

گ

  • گرمابی، حسن علی شناسایی آموزه ها و نتایج تجارب معلمان در زمینۀ کاربرد هنر در آموزش و تدریس [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 207-244]
  • گویا، زهرا نظریه برخاسته از عمل نِل نادینگز و نظریه اخلاق مراقبت، بحران پژوهش‌های کیفی و رتبه‌بندی مجله‌های علمی در ایران [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 1-12]
  • گویا، زهرا دانش‌های مورد نیاز آموزشگران ریاضی جهت آماده‌سازی معلمان ابتدایی آینده برای تدریس ریاضی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 49-90]

م

  • ماهرری، ساناز طراحی مدلی برای برنامه درسی آموزش فلسفه به کودکان پیش از دبستان(3 تا 5 سال) [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 289-318]
  • محمودنیا، علیرضا تبیین استلزام های مبانی نظری رویکرد فرافرهنگی (زبان انگلیسی به منزله زبان بین المللی ) در فلسفه برنامه درسی رسمی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 279-310]
  • محمودی، فیروز بررسی فرایند مقاومت معلمان دوره ابتدایی در برابر برنامه درسی رسمی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 373-408]
  • معتمدی محمدآبادی، مرضیه تدوین چارچوب برنامه درسی سواد رسانه ای در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه صاحبنظران [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 311-344]
  • مهدی زاده، امیحسین طراحی مدلی برای برنامه درسی آموزش فلسفه به کودکان پیش از دبستان(3 تا 5 سال) [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 289-318]
  • مهرجو، پروانه چیستی مبانی فلسفی تدریس در راهبردهای یاددهی-یادگیری [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 91-118]
  • مهرمحمدی، محمود طراحی برنامه آموزشی ویژه پرورش ادراک زیبایی شناختی دانشجو معلمان با رویکرد تعلیم و تربیت گفت و شنودی وتکیه بر تکالیف یادگیری آرتاگرافیک [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 357-394]
  • مومنی مهموئی، حسین واکاوی و تبیین  ابعاد و مولفه‌های برنامه درسی لایه‌ای در راستای دانش‌آموز-محوری [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 245-288]

ن

  • نصر اصفهانی، احمدرضا تدوین چارچوب برنامه درسی سواد رسانه ای در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه صاحبنظران [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 311-344]
  • نصر اصفهانی، احمدرضا شناسایی مؤلفه‌های اشتغال‌پذیری دانش‌آموختگان رشته مهندسی عمران: روایت قابلیت‌های مبنایی از دیدگاه کارفرمایان [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 171-206]
  • نوروزی، فاسم سنتز پژوهشی آسیب‌های نظام آموزشی مدارس استعدادهای درخشان و ارائه الگوی شاخص‌های ارتقاء برنامه‌درسی: مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 205-236]
  • نیستانی، محمدرضا عناصر و مؤلفه ‫های الگوی برنامه درسی مبتنی بر عمل در آموزش عالی (مطالعه موردی رشتۀ علوم تربیتی) [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 119-162]

و

  • وحدانی اسدی، محمدرضا آموزش و یادگیری در کلاس‌های چندپایه: چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 49-88]

ی

  • یاسبلاغی شراهی، بهمن بازخوانی نسبت دو پیشگاه زبانی ( زبان معیار و زبان مادری) در آموزش بر اساس تجربه زیسته معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 129-170]
  • یزدانی، فاطمه شناسایی مؤلفه‌های اشتغال‌پذیری دانش‌آموختگان رشته مهندسی عمران: روایت قابلیت‌های مبنایی از دیدگاه کارفرمایان [دوره 10، شماره 20، 1401، صفحه 171-206]